V Miss Pilates studiu cenimo vaše povratne informacije z enako skrbnostjo, kot prilagajamo reformer za optimalno vadbo. Zavezujemo se k hitremu in učinkovitemu reševanju vseh pomislekov, saj verjamemo, da je vsaka pritožba priložnost za rast v skladu z našo vizijo nenehnega izboljševanja in etičnim kodeksom.
Pritožbo lahko vložite preko različnih kanalov, podobno kot lahko dostopate do naših storitev na različne načine, kot opisuje naš pristop k delovanju:
Prosimo, navedite čim več podrobnosti o vaši izkušnji, razlogih za pritožbo in želenih izidih - podobno kot podrobno opisujete svoje zdravstveno stanje za varno vadbo.
Vaš primer obravnavamo z Mišelino medicinsko natančnostjo in empatijo, ki ju poznate iz treningov:
Glede na naravo pritožbe in v skladu z našo politiko vračil in garancijo kakovosti lahko ponudimo:
Pritožbe, ki se nanašajo na varnost, morebitne poškodbe ali kršitve naše politike dostopnosti in EDI načel, obravnavamo s posebno prednostjo in največjo resnostjo. V takih primerih sodelujemo tudi z ustreznimi strokovnimi organi.
Sprejemamo tudi anonimne pritožbe v skladu z našo politiko zasebnosti in GDPR standardi, čeprav je v teh primerih možnost direktnega reševanja omejena. Vedno spoštujemo vaše pravice do zasebnosti in zaupnosti.
Vse pritožbe sistematično dokumentiramo v skladu z našo uredniško politiko za namene:
Če prva rešitev ni zadostna ali niste zadovoljni z našim odzivom:
Redno analiziramo pritožbe in povratne informacije za izboljšanje naših storitev v skladu z politiko poštene uporabe. Agregatirane ugotovitve (brez osebnih podatkov) lahko delimo za večjo transparentnost našega delovanja.
Pritožbe, ki vključujejo občutljive teme (zdravstvene zadeve, diskriminacija, finančne težave), obravnavamo z dodatno skrbnostjo in diskretnostjo v skladu z našo izjavo o omejitvi odgovornosti.
Naš cilj ni le rešiti pritožbo, ampak obnoviti zaupanje in ustvariti pozitivno izkušnjo za prihodnost. Podobno kot reformer vadba gradi moč postopoma, gradimo tudi naše odnose z vami skozi iskreno komunikacijo in predano reševanje.
Za vložitev pritožbe ali dodatna vprašanja o tem procesu nas kontaktirajte. Preverite tudi naše pogoste odgovore, če morda tam najdete rešitev za vašo situacijo.